Pensyarah ku Datang

Gambar Hiasan
Hari yang ditunggu2 datang gak..Akhirnye lecturer datang gak..Setelah banyak kali try col Unit L.I utk tanye tentang lecturer yang ditugaskan untuk check aku..Bkn ape,risau ar..takut report harian tu aku bkn wat hari2 pown..Wat macam,2 kali seminggu..kadang2 dah sebulan.baru wat..Habis lupe dah..ape yang aku wat mase hari tu...Lecturer aku ni datang..tah ape name die..die ajar kos ape pown aku x tau..Yang aku tau..time aku ngah keje..tetibe lecturer tu call then cakap die dah nak sampai dah kat tempat keje aku..Panic gyle aku..Ye ar..report harian dah 3 minggu x diisikan dalam report harian..mmg risau gile ar..Takut kene potong markah..hahaha..tp nasib baik kawan aku cakap.."Jangan Risau la"..eheheh..Hilang cuak aku..;)..Lecturer tu pown dah sampai da kat depan opis aku..aku jmpe die kat depan opis aku..PerhH!!!Muke nak ketat je..nak kerek je..aku pown kasi la senyuman x ikhlas..Terus aku bawak die masuk kat opis..lagi 1..PC aku tu..LUPE LAK AKU NAK SIGN OUT YAHOO MASSANGER..time tu lak ade aku ngah chatting..mmg die nampak la..ehahhaha..Lantak die la..pastu aku cite la ape yang aku wat kat tempat keje ni..Aku kenal2 kan dengan sume staff2 tempat keje aku..nasib baik la..dowang sume..Cover line cemerlang utk aku..dowang cakap aku rajin..sume ar..jase dowang mmg aku x lupe ar..mmg nanti aku kasi dowang Kek sowang sepotong..hahahahahaha..Tp walau ape pown..lecturer tu Ok...Tu je .saje nak share..HUAHUUHAHUAHAU...

0 ulasan:

Catat Ulasan

You are number