Mak

sobery dan Maknye
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Jangan Di tanye.haha.:D
-------------------------------------------------------------------------------------------------



Selamat Hari Ibu..Hari Ibu Hari ahad ni eh??tp x tau la..x tengok kalender.tapi en..bkn hari tu je hari ibu..Sepatutnye hari-hari pown hari ibu..tol x?heheh..Sayang mak sangat sangat..Ni nk cite la mase dlu kan kan..Gue ni kire Anak MAS ar dalam family..macam anak manje ar..Mak pown panggil gue"adik"..rindu lak..hakhak ;).tapi skrg dah x kisah dah...coz,telah lahir seorang budak Bernama Azri..(adik aku la tu)..So skrg ni..die la pegang Title "Adik" kat rumah..Hahah..SO skrg dah tukar title la..Panggilan "abang" lak..hehe...Hari Mak Day ni..x penah lgsg lak tuh kasi hadiah kat mak.hahaha..selame ni just wish je..Akak je yang slalu kasi..Ala..hadiah tu pown..kire wakil kowt..utk semua adik beradik..(jahat doe)hahha..Tapi selagi mak kite ni ade lagi..seelok2nye,jage la die elok2..bkn nak kate aku x penah melawan cakap mak..Selalu gak..Tp lame2 tu..mintak ampun lik..;P..tapi just nak cite la..kate2 dari mak yang wat aku sedih dan sayang sangat kat mak..macam kadang2 aku ni berahsia la dengan mak..Mak biase la kan..ade naluri dengan anak2 die.Mak ade la tanye "abang dah pandai berahsia dengan mak yea...." dan.. " abang dah pandai tipu mak dah ye?..x jujur dengan mak da"..haha..ayat2 macam tu..wat aku lemah je..jadi sebak ..hahaha.sayang mak..automatic berterus terang terus cakap ade wat jahat kat luar..hahaha...tapi mak x marah pown..die just just cakap jangan wat lagi..jangan tipu2 mak lagi..hahaha...Itu aje...Tapi setiap anak2 mesti ade rahsia yang dorang x akan cerita kat mak dorang..Biase la rahsia jahat la kan..Tapi moralnye skrg..Seeloknye..kite berterus terang la sementara Mak/Ibu kita still bernafas.

0 ulasan:

Catat Ulasan

You are number