We are the cham !



Pic ni mase selepas sesi jamuan makan - untuk pelajar semester akhir.Yang pakai spec tu awek(belakang) aku "Lecturer kesayangan ku" bwahaha !



Dengan lecturer kesayangan ku lagi. Ade orang kate Cik ni garang , tp tak garang pun , die langsung x penah marah aku ngn kawan aku yg berjanggut tu. BWAHAHAHA ! ( kipas lebih )


Suzuran



Ni lah yang aku nak cite, Kami ni cham untuk pertandangan PCG ( Psis Cyber Games). Act aku tak nak masuk pun game2 ni, baik hari sabtu dan ahad tu aku manfaat kan dengan tidor kat katil aku.Tapi kawan aku ajak gak, aku pun join la. Dan kitaorang da decide nak main game Counter Strike .

Tapi kawan aku si GEMOK tiada di dalam gambar die nak game DOTA lak. Sebab si gemok yang jadi wakil untuk kumpulan cabut undi.

"Sob, aku da register nak main dota untuk kumpulan kita" SMS mok.

"Apa ? ! kita mana reti main dota. Setakat main dengan com bole la. better CS(Counter Strike) la spa Q(nick name mok) " I reply semula.

Tapi last2 team aku main untuk 2 game , DOTA dengan CS sekali gus. 1st kitorang main DOTA , tapi seperti yang dah ku jangka 20 minit saja, MAJAL semua team8 ku ! KAH KAH KAH . kita mane reti main ni.

Dan kita terus ke gelanggang CS lak, dan setiap ahli kumpulan dapat kami tumpas kan.Sampai ke FINAL dan akhirnya aku nak kata megah kitorang "CHAM LAK ! dan dapat la aku memarket kan diri aku mengambil CEK di malam "Dinner IT"


KAHKAHKAH !




0 ulasan:

Catat Ulasan

You are number